چرا لیزینگ مسکن مناسب نیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1396
بازدید : 106
نویسنده : omid

خرید مسکن و تهیه ملک مسکونی با استفاده از تسهیلات مختلف مانند وام مسکن از طریق دریافت تسهیلات از بانک مسکن انجام می شود. برای خریداران مسکن، گزینه ی جدید تحت عنوان لیزینگ مسکن مطرح شده است.

استفاده از تسهیلات مسکن تحت عنوان لیزینگ مسکن، به گفته ی بسیاری از خریداران مسکن نمی تواند مورد استفاده افراد مختلف قرار بگیرد. دل اصلی این امر سود بالای تسهیلات مسکن و همچنین زمان کوتاه برای بازپرداخت وام مسکن می باشد که از طریق لیزینگ دریافت می شود.

برای وام هایی که جهت خرید مسکن و تامین ملک مسکونی از بانک مسکن دریافت می شود، نرخ سود تسهیلات مسکن معادل 18 درصد در نظر گرفته شده بود که با کاهش ذکر شده از سوی دولت، به 9.5 درصد رسید.

نرخ سود تسهیلات از طریق لیزینگ رقم 21 درصد عنوان شده است. دوره ی بازپرداخت برای کسانی که قصد خریداری ملک مسکونی دارند نیز باید در نظر گرفته شود و باید طوری باشد که خریداران مسکن و متقاضیان خرید ملک مسکونی بتوانند از عهده ی پرداخت آن برآیند.

برای وام بانک مسکن، زمان بازپرداخت تسهیلات مسکن 12 ساله است. وام مسکن از طریق لیزینگ مسکن که گفته می شود تا 70 درصد از قیمت مسکن و هزینه ی تمام شده خرید خانه را پوشش می دهد، 5 ساله می باشد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com